zondag 9 december 2007

Pijn

Aan de valpartij van gisteren heb ik toch een vervelende blessure overgehouden: Mijn schouder is ontwricht en doet zó zeer dat ik er 's nachts slecht van slaap. Voorlopig kan ik de krachttraining in de zaal wel vergeten.
Desondanks een lekker ritje met Bart en Hans gemaakt: Van Voorburg naar Benthuizen, via Zoetermeer, Pijnacker, naar Delft, Schipluiden, doorsteken naar de kust en via de duinen weer terug. Bij elkaar 80 km. Van mijn schouder ondervond ik weinig last, maar die begon bij thuiskomst wel weer behoorlijk op te spelen.
De bil van Bart werkt ook nog steeds niet goed mee. Bij elke trap voelt Bart de pijn. Het meest vervelende is dat er geen enkele vorm van herstel is waar te nemen. Het idee om een tijdje te stoppen met fietsen, om zo de bil wat rust te gunnen, lijkt niet meer zo ver weg!