vrijdag 1 februari 2008

Maandrapportage januari (jan:739km>>1687km)

Over deze trainingsmaand januari ben ik tevreden. Met 739 km heb ik 89 km méér gereden dan gepland. Mijn totaal (vanaf 1 november) is opgelopen tot 1687 km (gepland: 1550; vorig seizoen:1440 km). Het aantal spinninguren januari is ook meer dan gepland, nl. 14:18 uur (gepland 12 uur). Het totaal aantal trainingsuren (weg + spinning) bedraagt bijna 44 uur, dat is bijna 7 uur meer dan gepland. Deze gegevens zijn, preciezer, opgenomen in het trainingsschema dat je bereikt door hier te klikken.
De krachttraining is door mijn schouderblessure (a.g.v. valpartij) er helemaal bij ingeschoten. Ik probeer dat deze maand februari nog op te pakken. Of dit gaat lukken, daar heb ik zo mijn bedenkingen bij. Méér dan ik mij van vorig jaar herinnerde, vond ik m.n. de spinning-training vermoeiend. Misschien komt dit ook omdat ik enkele dagen ziek ben geweest.
De komende maand februari is qua trainingsdoel (600 km en 13 uur spinning) en soort van training (vooral rustige duurtraining) bijna identiek aan januari.