zaterdag 31 mei 2008

Klaar voor de start

Het is kwart voor acht. Bart moet er zo aankomen. En dan met z'n drieën in de Citroën op weg naar Camping La Cascade in Bourg d'Oisans. Ons huisje is van het type "Grand Confort". De foto's op de camping-site onderstrepen het tegendeel. Maakt niet uit.
Gisteren voor het laatst naar de fysiotherapeut geweest. Roberto Ruiz van Anthropos heeft goed werk geleverd. Ik heb besloten dat mijn blessure vanaf vandaag helemaal over is. En als ik op die berg onverhoopt stil kom te staan, dan beloof ik dat ik dit nimmer aan de blessure zal wijten. Want die heb ik immers niet meer.
We zullen vanavond wel laat aankomen. Morgen de boel een beetje verkennen. Als het kan probeer ik natuurlijk een internetcafé of zoiets te vinden, zodat ik op deze website een paar impressies kan weergeven.
In ieder geval is de grote dag 5 juni live op Radio 2 te volgen en op de site www.opgevenisgeenoptie.nl
Vrienden, tot later.