zondag 30 december 2007

Even zeuren ...

Het is momenteel kwakkelen met de gezondheid. Aan de valpartij op de Veluwe heb ik een slijmbeursaandoening overgehouden die nog steeds behoorlijk wat last geeft. Verder heb ik sinds 3e Kerstdag veel last van maagpijn. Het is óf een verrekt spiertje (téveel gegeten?) óf iets anders, hetgeen me bevreemdt omdat ik (sinds een slokdarmontsteking in 1998)werkelijk nooit enige last van mijn maag heb gehad. Ik zie het nog een paar dagen aan voordat ik ermee naar de dokter ga.
Neemt niet weg dat ik 28 december met een gure wind nog een aardig eindje heb weggetrapt: 108 km. De rit ging via Delft, Schipluiden, Maassluis, Maeslantkering (5x hellingproef), Hoek van Holland, Kijkduin, Katwijk, Wassenaar, Voorschoten, langs de Vliet, weer terug naar Voorburg.
Ik wens alle lezers een liefdevol, gezond en sportief 2008!