vrijdag 11 januari 2008

Geweldige actie

Bij de gemeentelijke dienst waar ik werk, begint de actie die door de algemeen directeur wordt aangejaagd en ondersteund, een groot succes te worden. Er zijn tal van orginele initiatieven (wijnproeverij, popconcert, fotowedstrijd, braderie, loterij) die een toenemend enthousiasme en een hoge opbrengst genereren. Alle medewerkers hebben nu ook een formulier voorgeschoteld gekregen waarmee verlofuren (verkoop in geld) voor de actie kunnen worden gedoneerd, precies volgens het voorbeeld dat enkele mede-strijders Alpe d'HuZes bij hun eigen bedrijf al hebben toegepast. Bij dit bericht moet ik wel een kleine kanttekening plaatsen: De actie van mijn werkgever betreft niet onze Alpe d'HuZes, maar een weesmeisjes kostschool in Kenia. Het is een mooi goed doel, waar ik graag aan meedoe. Maar een klein tikje jammer is het wel ...
Bovendien zit er een worm (Trojan Horse) in de computer, is het riool verstopt (ze kunnen maandag pas komen) en ben ik al een week snip en snip verkouden.