zaterdag 12 januari 2008

Foutje

Zelf had ik mij al opgegeven voor het Alpe d'HuZes-team dat meedoet aan de Amstel Goldrace (250 km) op 19 april. Maar omdat het in een paar jaar een vaste traditie is geworden om met z'n vieren de AGR te rijden, met daaraan gekoppeld een gezellig weekje in het Limburgse heuvelland, had ik rond de jaarwisseling aangeboden om voor de drie anderen, Vronie, Antsje en Johannes, de inschrijving voor de AGR te regelen. Vervolgens heb ik het laten verslonsen. En nu blijkt dat alle afstanden zijn volgeboekt en dat de inschrijving is gesloten. Mijn schuld!
Ter compensatie heb ik direct voor Johannes en mij de inschrijving voor de Ronde van Vlaanderen (260 km) geregeld om vervolgens eerst het slechte en daarna het goede nieuws te kunnen melden.
Het trainingsprogramma buitenshuis begint vorm te krijgen: In maart met Vronie een paar dagen naar Limburg of de Ardennen, op 5 april de Ronde van Vlaanderen, 19 april de Amstel Goldrace (kijk uit, er doen enkele zwartrijders mee..), in de week van 4-11 mei Mallorca (waardoor de Elfstedentocht van 12 mei vervalt). Helaas kan ik ook niet meedoen met Limburgs Mooiste omdat op die 17e mei de spinningmarathon staat gepland.