zondag 6 januari 2008

Trainingsplan (>252km>>1190km)

Al die randberichtjes over kleinkinderen en gebroken glas zijn misschien wel aardig om te lezen, maar niet erg informatief waar het mijn training en voorbereiding op de grote dag van 5 juni betreft. Om in die leemte te voorzien zal ik voortaan wekenlijks een update verzorgen van de verrichte trainingsarbeid in relatie tot de gestelde trainingsdoelen en het trainingschema, waarin per maand alle te trainen kilometers (en trainingstijd) staan opgenomen. Klik hier en je komt al scrollend uit op mijn trainingschema.
Op 1 november ben ik met de training begonnen en heb ik op de weg 948 km weggetrapt. Vorig jaar in dezelfde periode had ik 789 km gefietst. In deze maand januari staan 650 km op het programma. In dit nieuwe jaar heb ik inmiddels 262 km gereden. Kortom, ik lig op schema.
Dit kilometeraantal is inclusief het ritje van vandaag met Vronie. De tocht voerde langse de bekende plaatsen Delft, Schipluiden, Maassluis (mooi haventje), Maeslantkering (als oefening voor 7x Alpe d'HuZes heb ik 7x de Maeslanthelling beklommen), Hoek van Holland, Scheveningen, Voorburg. Afstand: 76 km.