zaterdag 24 mei 2008

Trainingsperiode ten einde + een kans gemist (>68km>>4946km)

Vandaag was het zover. De allerlaatste trainingsrit in Nederland, vóórdat we volgende week zaterdag naar Frankrijk afreizen. Vronie en ik hebben er in lekker zonnig weer (met een beetje ruwe wind) een herstellend, toeristisch tochtje van gemaakt. Als fietsende vogelaars hebben we fazanten, ooievaars, jonge eendjes en nijlganzen gespot en lammetjes, heel veel dartelende lammetjes. Het maakt Zuid Holland tot de mooiste provincie van Nederland, zou je bijna gaan denken. Deze week volgt de eindrapportage van de afgelopen zeven trainingsmaanden.
Hiernaast het artikel over Alpe d'HuZes en mij in de Voorburgse Courant. Tsja, het is zeker een leuk verhaal geworden, maar ronduit jammer is toch wel dat mijn Voorburgse hoofdsponsors, namelijk Sportclub Exercise en Herwerden Wielersport uiteindelijk niet in het artikel worden genoemd. En dat terwijl ik zonder hun support niet eens aan dit avontuur begonnen zou zijn. Een gemiste kans!
Morgen, zondag, staat geheel in het teken van de groots opgezette ploegenpresentatie in het Velodrome in Amsterdam.
Ik kijk er naar uit.