vrijdag 16 mei 2008

Spannend! (>33km>>4740km)

Gisteren voor het eerst deze maand weer gespind. Bij Jos. Dat is onze vaste donderdagavond spinninginstructeur die altijd voor gezellige etentjes zorgt en volgende week gaat trouwen. Spannend!
En raad eens wat? Ik heb opnieuw last van mijn blessure aan mijn linkerlies (voortvloeiend uit mijn bilblessure). Gatver! En dat terwijl ik eergisteren zonder enige pijn nog een fel 33 km buitenritje heb gescoord. Ik probeer nu voor volgende week nog een peut te charteren die mij snel weet op te kalefateren. Spannend!
De blessure komt slecht uit want voor morgen staat de spinningmarathon in sportcentrum Jack Slagman op het programma. Het idee is dat ik een inleidend wervend Alpe d'HuZes praatje hou en vervolgens met zoveel mogelijk deelnemers zes uur achtereen ga spinnen. Met nog enkele andere aktiviteiten zal heel het sportcentrum in het teken staan van de sponsoraktie. Dank aan Floor en Tanja. Hoe zal het gaan? Spannend!
Eergisteren ook een intervieuw gehad wat gaat leiden tot een Alpe d'HuZes artikel volgende week in de Voorburgse Courant. Spannend!
Het belangrijkste is dat er met de spinningmarathon (en misschien dankzij het artikel) nog veel geld wordt opgehaald voor dat ene en enig belangrijke doel, de KWF Kankerbestrijding. Ben heel benieuwd. Allerspannendst!