dinsdag 20 mei 2008

Op naar de 10.000 euro!

Niet te geloven! Dankzij de opbrengst van de sponsor-ride en dankzij de onverwachte gulheid van enkele goede gevers, ben ik in een klap voorbij mijn sponsor-streefbedrag van € 8888,88 geschoten en noteer ik als tussenstand een opbrengst van € 9145,77. Maar als 'Rupsje Nooitgenoeg' heb ik natuurlijk onmiddelijk een nieuw en helder doel gesteld: "Op naar de 10.000 euro!"
Daarvoor is nog een bedrag te gaan van om precies te zijn € 854,33. Wie maakt me los? Wie is die weldoener die mijn stoutste verwachtingen gaat overtreffen?
Nee, laat ik nou niet overmoedig worden! Laten we het anders aanpakken: Als we nou samen afspreken dat een ieder die dit leest (en die nog niet heeft gedoneerd) vlug even het kleine bedragje van vijf eurootjes (€ 5,00) overmaakt op rek.nr. 37.31.46.116 t.n.v. Stichting Alpe d'HuZes (o.v.v. support Eric de Vroome), dan zijn we er toch ook?
Geloof me, ik zeg dit niet voor mij. Ik zeg het voor al die mensen die tegen kanker aan het vechten zijn, voor al die mensen die de strijd tegen kanker (voorlopig) hebben gewonnen, maar die nog kampen met de gevolgen ervan, zoals chronische vermoeidheid. Met jouw € 5,00 kan, jazeker, samen met alle andere giften en sponsorgelden van deze actie, het KWF-onderzoek worden uitgevoerd naar de meest effectieve revalidatieprogramma's voor (ex-)kankerpatiënten. En weet je wat? Ons uiterst gedreven, daadkrachtige maar bovenal hondsbrutale Alpe d'HuZes bestuur gaat zélf op bezoek bij de Minister en de Zorgverzekeraars om de vergoeding van deze revalidatieprogramma's via de ziektekostenverzekering af te dwingen. En bedenk nog eens dat geen euro, geen cent, helemaals niets verloren gaat aan organisatie-, overhead-, administratie-, of andere strijkstokkosten. Honderd procent van de opbrengst wordt aan het onderzoek besteed. Dat is de unieke garantie die de Stichting Alpe d'HuZes jullie allen biedt. Kom op!